underbar resa

hemmmaaaaa igeeeeeen
FUCK vad mycket drama, fest, alkohol, galenheter, skratt, strandracket, bad och CPbra händelser och vänner napa innebärt! en helt sjukt underbart bra resa verkligen. Längtar typ tillbaka varenda sekund, framförallt så fort jag hör alla låtar på radion som man rockade loss till där nere. Omg.. wanna go back.
(jävligt skönt o vara hemma också dock, missförstå mig inte hehe).
Vakna bakiz som ett svin för att ändå lyckas krypa ner till poolen och sova bakom solglasögonen. Steka sönder, äta en räksallad med rhode island sås och sen festa igen och ha askul. Och lära känna tjejerna man åkte med till djupet typ. Även träffat så sjukt trevligt folk på hotellet. Visst hade vi inte enbart roliga stunder, de kan jag lova, men jag kan inte sluta tänka på exempelvis tuppen som kuckelikuckade när vi kom hem vid 7 på morgonen och tuppen verkligen gal just "GRABBARNA GRUUUS!!". Vi vek ner på marken och asgarvade och detta fastnade på ett asgutt foto med äkta leenden.
Oh shiet.. måste iväg igen. nästa sommar : ) så man uppskattar det till 100%.

bilder kommer senare. Jag var som vanligt glömsk och "pallar icke" när det kommer till kameror. Så ninas och beccas kameror är de som innehåller allt kul! show you later : )

nu sitter jag iaf i vissefjärda, adam spelar playstation (-_-) och katterna springer omkring mer än vad jag mindes att dem brukade göra. Wanna kill em.. hehe närå(a) jag har dessutom en jävla fanskap till hosta. Fräscht!
aja, imorgon väntar jobb igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0