TVÅ ÅR!!

idag har jag och adam varit tillsammans i 2 hela år, TVÅ ÅR!! galet för vår ålder om du frågar mig he he.
Det trodde jag aldrig om mig själv när jag gick på högstadiet i lindsdal och var hur ful som helst : ) ATT jag skulle haffa världens snyggaste afrikanska hunk liksom. Men det gjorde man minsann!
och shit vad mycket vi upplevt ihop. (det känns därmed som om två år inte räcker alltså haha)
Och Gud vad du verkligen känner mig till 100%, och vet mer om mig än någon annan i hela denna vida värld. Och jag om dig! Min lilla CB.. eller numera Taylor the creator kanske.

Jag älskar iallafall dig Adam Carl Louli och hoppas och tror på fler år ihop, då vi faktiskt inte tröttnat ännu trots alla smågnabb och slagsmål vi har ;)


du är underbar till mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0