today

hey readers! lovers and haters.

kör en "dagens".


DAGENS VILL HA
: pojkvän liggandes sked bakom mig.
DAGENS KLÄDSEL
: jobbkläder innan, men nu mjukisbralls, linne och hunkimunki tröja. Softar ju ;)
DAGENS SMINK
: kajal, ögonskugga, mascara.
DAGENS FRISYR
: utsläppt i mittbena.
DAGENS HÄNDELSE
: inte en enda golfare på restaurangen idag, så jag slutade efter två timmar, big händelse!
DAGENS LÅT
: taio cruz & ludacris Bad little girl. En napaclassic 2011..
DAGENS PLANER
: jobbat, dra hem till kalmar och kurera mig till 100%. Så jag antingen kan party imorgon eller träna.
DAGENS SAKNAD
: mammsen kanske, inte träffat henne mer än ca 20 min sammanlagt från när jag kom hem från napa men på direkten gick o la mig med adam och vaknade och tåg tåget på morgonen 08.00 och hann inte träffa henne då heller he he, mammmmaaa iii miisss yoooou
DAGENS DUMMASTE
: hosta-jäveln
DAGENS DROG: jadu, inget hittills.
DAGENS ROLIGASTE
: när jag sjöng på en gammal melodifestival-låt "förlåt mamma förlåt, jag har absolut gjort fel" blabla. och adam gjorde om den till sin egna version.... hahah
DAGENS FAVORIT
: frukosten
DAGENS KÖP
: inget
DAGENS GODIS
: inget ännu, men igår. ojoj.
DAGENS HUMÖR
: jovars!
DAGENS ORD
: bajstass

happ, och där var listan slutt. Hoppas nu brultalt på att jag får napabilder från nina imorgon!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0