rubriker liksom?! vem orkar

gårdagen tsm med soffa & becca var bäst och just rätta medicinen!
så jag antar att det var pga att jag lämnade dem på stan runt halv 4 tiden, som gjorde att jag mådde skit när jag kom hem sen.
Huvudet snurrade, jag mådde ASilla (alltså grymt illamående) och hade nån lustig jävla känsla i bröstet. SEN började det krampa i magen som vanligt.
ASSÅ HERREGUD vad är det med mig?! vad VILL du mig gud!?
jag låg liksom däckad en halvtimme efter att jag kommit hem, tills adam kom tillbaka från sin träning två timmar senare typ. Jag missade mitt bodypump pass som jag hade PEPPAT till och även krögers på kvällen med mina fina. Not ok.

idag har jag varit och tränat redan faktiskt, grymt skönt. För att nu hinna med att lista ut olika outfits till napa imorgon så jag vet vad jag ska packa ner he he (big problem) och dra o handla med mammsen och pussa på addeman innan han drar till visse igen.
ha en kalasdag allesammans!

random bild från barndomen. jag o syrran.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0