puh

hemma i kalmar igen vilket är riktigt skönt. Känns som om jag bara far runt hela tiden, vilket är not so good for my head atm.
Jag somnar och vaknar med samma sak i huvudet varje morgon nu för tiden bara för att jag inte hunnit komma in i mina rutiner igen sen jag var iväg i Nice. Imorse vaknade jag med "ahapp, magen gör ont idag igen, lika bra o somna om så jag slipper känna av det." Och det var det jag gjorde.
Tog dock tag i kragen någon timme senare och gick ut och gick en långpromenad för att rensa skallen lite. Men riktigt färdigrensad blev den inte heh, men bättre känns det.
Ska nu efter topmodel, dra till maxi med mamma och handla lite. Tycker det är mys att följa med mamma till maxi faktiskt. Rekommenderar det ass.. ;)

Igår träffade jag iaf min lilla beccis och vi blekte min fruktansvärda utväxt och drog sedan och solade tsm. Innan dess var vi och tömde beccas spargris på maxi där man kan växla typ, haha. Vi kom med en liten plastpåse med 40 en-kronor, och två snuskkillar gick bakom oss och visslade och höll på, HERREGUD vad är folks problem ibland?! jag blev förbannad och visade det som vanligt haha.
Oh welll.. time for maxi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0