övertid

jobbade övertid två timmar, och det märkte jag inte ens av förnst jag gick hem. Sooooft.
Sjukt många golfers ass ;)
oooooh weellll, klippte just smain, och igår amanda och shan. Jag må alltså inte ha fått jobb på någon salong ännu, men jag har ju typ min egna saloon ändå så, he he.
Nu ska fam.louli äta pizza men jag är fortfarande mätt och absolut inte i pizza-behov så jag ska ut o springa nu ist. Trots min störda träningsvärk i rump och lår sen iförrgår då jag körde bodypump. Men vem klagar..

förövrigt är kattungarna här hemma jättesöta alltså, jag lyckas tillomed gilla dem fast jag egentligen inte gillar katter, he he. im a dog-person.

och justja, Batman spelas på playstationet idag igen -_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0