osocial

jobb. Träffade felle ett tag och snackade om allt mellan himmel och jord, mys! saknat den tjejen. Och varit ute och sprungit. Nu sitter jag nyäten (he he) med katterna bredvid mig i soffan och tar det lugnt.
Adam fyller år idag så han kände att han var värd att strunta i jobbet imorgon och dra till kalmar idag och festa oså..
och ja jo, visst, det får han väl vara värd då.. men då får jag tråkigt(a)
men denna dagen har rullat på rätt bra ändå här i lille vissefjärda.

Känner mig dock i stort stort stort behov av att träffa alla tjejerna och festa, chilla, hänga på krögers o gå på bio o ha filmmys och träna ihop och gå på stan och fika och skvallra och ja, fan ALLT man kan hitta på!! känner mig så satans instängd o osocial nu för tiden.
Först borta i Nice i typ två veckor och direkt efter det dra hit och ska nu kanske stanna typ 10 dagar.
omagaaaad..
förhoppningsvis är jag itne ensam om att känna att man inte träffar polare lika mycke sen skolan slutade.


bild från min birthday,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0