onsdag

haj
magen står fast vid den vanliga smärtan och jag börjar känna mig ett med den liksom. SÅ SKA DE VARA RIGHT.
Här är dagens face och nyklippta hår, i både den brune hoodien och i den vinröda oversized kavajen.
Jag känner inte riktigt att jag fastnade så bra på bilder idag, men men. "jag orkar inte sträva efter perfektion längre" heh.. eller okej, jag har faktiskt aldrig gjort just det men, ni fattar.
Ska klippa min syrras boy nu (de är förlovade nu btw, kul!!!) och sen in till stan med becca & soffa. Mys.
Ska växla pengar till euro och ah, sen skulle becca köpa lösnaglar... important var det tydligen ;) <333333




eller okej.. denna var inte ens vis-bar. Cut off.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0