maggio. nej tack

hejsanhoppsan hörrni!
drog hem en snabbis till kalmar igår med tåget, gud så underbart det var.
tänkte jag skulle se maggio jag med som alla andra, men sen tänkte jag "jag gillar inte maggio. Hon kan stå där o komma, i dont even care."
så klippte jag bror, hämtade ut mitt paket, drog o solade o tränade istället. Var i princip ensam på gymet när jag kom dit. Jag ba Naaiiiiii va läskigt, tänkte jag först. Men det var visst skönt, ändrades min tanke till sen.
Fan vilket axel-pump jag hade i slutet, raowr.
Happ... vad hände mer. Nä, inte mycke fan. Var rätt sent jag kom hem ju så jag var mest skraj resten av kvällen eftersom jag var ensam hemma o sigge skällde o höll på, o då får man ju för sig att massa mördare säkert är utanför o trippar runt.
I survived :)

puss på er!
här är en lökig skum bild från i vintras btw. (maria loulis dator = sådana bilder.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0