laddad!

hey people!
fan vad jag sitter här i morgonfrilla och softarkläder och är superladdad!! rockade min morgonpromenad imorse, rockade gröten, rockat mitt nya cv, rockat min teliaräkning och ska nu rocka vidare till solariet med mamma.
Hon börjar känna sig lite.. "skrajj", nu när min pappa gått ner så mycke i vikt o blivit så fit o fin och alltid är som en blixt. Så nu tvingar hon mig att klippa till hennes lugg, göra blonda slingor och gå och sola tsm med henne så hon får lite färg. HAHA söta mammsen liksom. DU ÄR REDAN FIN SKA DU VETA! lång o smal o blond o blåögd och pratar som maria montazami, what more can you need? :)

aja, nu ska jag bege mig dårå som sagt och sen väntar af med älskling. Ska kolla upp lite norge-info, och sedan lämna cv:t till ********.... ;) HEJDÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0