inspiration

efter ikväll; inge mer onyttigheter. Ska börja träna flitigt igen, som jag alltid brukar. Och må bra igen. Jag ska träna upp kondisen igen som vanligtvis är grym men efter en suparvecka och sjuklingvecka lär vara i bottenklass. Även bli beefen nr1 på pumpen. Jag som älskar pump liksom.. nu är jag nervös inför den, whaaat.
Ska även sluta skippa måltider och verkligen äta regelbundet. Det är ju inte ens svårt egentligen, det är ju bara soft hehe. Att äta oftare är ju bara askalas? älskar ju mat så. No more skipping, för att sen äta något skit som glass, bröd osv.
Läser en riktigt inspirerande blogg om en tjej som haft både de ena o de andra och verkligen nått botten, som jag så många gånger, men nu är hur fin och bra som helst. Ska fan bli som henne. När jag känner att jag lyckats, då skriver jag ut hennes blogg. Inspiration!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Go for it! Älska mat. Vad har tjejen du skriver om för bloggadress?

Take care!

2011-08-31 @ 02:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0