HÖST

hösten är här. Jag försöker få alla att förstå det men bland annat min mamma, svarar bara "nej det är ju bara augusti, det är en sommarmånad!"
ah men hell no. Det.Är.Höst. Tidig höst.
Detta vet jag pga att mina leder börjar knäcka och jag känner mig klen och ynklig haha. Iskallt överallt!! därför invisterade jag i två tjocktröjor igår. En blå och en röd. Ska ha dem jämt. Tills Maj månad igen!
För jag avskyr fan kyla.. det tillför inget bra egentligen om man tänker efter. Okej, snygga/mysiga kläder, sometimes. Men annars är det bara jobbigt, påfrestande, svårare inom många olika faktorer som t.ex. träning, när man ska umgås med folk, ska göra spontana ex. stan-besök. Man pallar inte pga kylan!!
funderar därmed på att tjata på mamma så hon faktiskt bokar den där thailandresan i vinter som hon snackar om..

Aja, jag är förresten i vissefjärda och har jobbat till 16. Sen dess har jag suttit i soffan, tyckt synd om mig själv pga kylan, fått en höftlåsning, försökt knäcka bort den, kollat på katterna som leker som satan Ö.v.e.r.a.l.l.t. och läst massa bloggar och sett på 4an. Thats it :)
kanske ska ut o springa senare, MEEEEEEEEEEEEN det är ju det här med kylan!!! och sedan fortsätta mitt.. soffhängande. Asså satan.
Jag får helt enkelt leva på minnet av krögers kvällen igår tsm med becca och emelie som var hur mysig o trevlig som helst. Bilderna becca tog på mig o emelie visade dock annat, HAHA. Det såg ut som om vi precis fått reda på notan och tappade humöret och precis skulle bryta ihop typ. Grymt kul bilder.. men dem är i säkert förvar. Dem värsta ;););)



oh well!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bye bloggreaders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0