damn

kollar igenom lite napabilder från ninas kamera.. asså jag saknar sönder mig efter den resan!! jag hade det så sjukt bra verkligen :'(!! och nu är det så sorgligt lång tid tills man kan göra något sådant askul och asnajs igen.. damn alltså. Rent ut sagt DAMN. Jag kände verkligen 0 bekymmer där nere liksom, mitt psyke var som helat <3 haha (a) och så kommer man hem och ba BAM, trouble on my mind, igen. Men äh, ska inte deppa ihop totalt.
Jag kom ju trotsallt hem till min älskade igen och min succéfamilj :)

btw så kollade jag o adam upp lite norge-info idag jö. Satan vad vi ska iväg alltså. Letar nu boende.


Kommentarer
Postat av: anonym

hur har du lyckats gå från riktigt smal till skitsnygg kropp med kurvor? tränar du bara? :)

2011-09-01 @ 23:05:18
Postat av: sofie

jadu.. slutade svälta mig och vågade börja äta igen. Började träna bodypump och andra givande styrketräningar, istället för bara konditionsmaskiner hela hela tiden. That's it.

Tack förresten, gulligt skrivet :) jag håller ju dock inte med dig men hehe, snällt iaf!

2011-09-02 @ 12:41:45
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0