äkta vän och underbar pojkvän

igår kom fanny hit, hon är verkligen en underbar äkta vän kan jag konstantera.
Det finns inte många personer som henne faktiskt. Så otroligt ärlig och snäll rakt igenom.
Så himla tacksam att jag lärt känna henne och haft kvar henne som vän under alla dessa år. Högstadiet, gymnasiet, och nu som vuxna liksom. Flyttar hon till malmö efter vintern som det diskuteras om nu, blir jag allt lite ledsen i ögat..

Jag hämtade även adam på stationen igår efter hans röjande på way out west. Jag var helt fnittrig och lycklig igår så fort jag såg honom. Tänk att en människa kan få en att må så bra och känna en mening med att stå ut med livets alla svårigheter igen. Att få en lugn och sansad och "landad" igen.
Jag har kramat om honom, gått upp ur sängen, för att sen gå tillbaka och kramat honom igen. 
Ska gå ner nu igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0