17 augusti

pappa är färdigklippt och resultatet blev mycket bra, trots piss-sugig tugg-sax och sunkigt och definitivt inte tillräckligt med ljus på altanen.
Det måste alltså betyda att jag är bäst as a man-hairdresser. and im not affffffraid to say it :o ;)
Även johanna blev kanonis idag, kortkort! OOOOOOOOOOOOOOOCH så har ricky tagit körkort idag, lilla gubben så duktig du är!! grattis

Ikväll har vi (familjen + min boyfriend och linas boyfriend) ätit middag tsm och pratat om allt som går o prata om. Fan vilken frispråklig familj jag har!! helt stört, haha. Men jag älskart! därför jag blivit som jag blivit i guess.. snackig.

imorgon beger jag mig mot cypern, aiya napa with girls! galen känsla och förhoppningsvis upplevelse.
hejdaaa : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0