nya shorts + jeansväst

ÅH VAD UNDERBART, DET ÄR LOV FRÅN OCH MED IDAG. Ska därför dygna bara för att. Ne.. vem försöker jag lura. Skulle jag aldrig klara :/ fast KANSKE:o nu när jag tänker efter. Jag somnar nämligen bara tidigt när jag är med ex. adam. Men som nu, när mamma o pappa ligger o snarkar här bredvid i soffan, så är jag långt ifrån trött. Ikväll kanske blir dygna-kvällen :oooooo
jag är förövrigt grymt godissugen ikväll. Hittat lite smått o gott.. men inget fantastiskt. Besviken -.-

imån ska jag iaf grilla med några godingar hos Lorentzon :) kul! <3

här visar jag nu mina nya shorts och jeansväst!! och längtar liiite mer till ultimala sommaren. Synd att man blivit fläskig bara :)

bruna skinnshorts typ.


vanliga jeansshorts som funkar i alla lägen he he


aja, ska ändå jobba i vfjärda där ingen ser mig, haha!

gooooodnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0