svar & ett stort tack till min syster

kajsa :
hej! Har fått för mig att du är grym på att klippa ;) klippte mig på kagg hos en i tvåan förra torsdagen och känner att håret känns väldigt hackigt klippt. jag undrar vad det kostar att klippa sig hos dig och vilka dagar man kan göra det? :)

svar:
hej kajsa! säg gärna efternamn he he. Ja om du vill komma till salong Backstage kostar en klippning hos mig 200 kr, jämfört med 420 hos de behöriga frisörerna. Där är jag måndag-tisdag 09.00-18.00.
På skolan kostar det 140 kr :) och där finns jag torsdagar 12.30-16.20.
välkommen!

tänkte även passa på och skriva ett stort tack till min stora syster Lina, för presenten som låg på min säng när jag kom hem. Det var ett nagelkit med nagelbandsolja och olika nagelfilar och handkräm o grejer. Detta köpte hon till mig idag pga att hon vet hur mycket jag har som kretsar i mitt huvud så ofta och hur jobbigt jag har det. Hon är verkligen en sjukt omtänksam person och så himla snäll rakt igenom. Trots att jag för det mesta är en kall och hård jävla lillasyster, så ger hon bara vänlighet tillbaka. I love her.




underbar cypern resa 2010!

Kommentarer
Postat av: Syster Lina

<3

2011-04-06 @ 22:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0