projektredovisning

oj, jag har glömt svara på en kommentar kom jag på nu!
men JA, jag visar bilder på det slutgiltliga resultatet av rummet sen hihi :)

idag har jag solat 1 o en halv timme, slummrade tillomed till en stund och väcktes av en nos i fejjan. My doggy!!
vi hade även projektarbetesredovisning imorse i skolan och ja, de gick väl bra! man satt ju mest ner och lät folk kolla på det vi gjort och ta en varsin liten lott som vi gjort iordning he he så man kunde vinna boken vi gjort! och gick omkring o kollade på de andras grejer, och åt deras godis o kakor he he

har även chillat lite med becca o nina o klippte hennes små slitna toppar. Mina är desperata dem med vill jag omg lova..

äe men nu ska jag kolla lite på tv o bara, mysa. mysa med mig själv.. ensam ikväll. tråkigt och fan fruktansvärt haha.

bjuder på en liten tråkig bild


Kommentarer
Postat av: hanna

Vilken fin tröja!

2011-04-20 @ 22:18:17
URL: http://hannahemmingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0