present, fotboll, magont & bästa pojkvännen

jag cyklade igårkväll bort till min syster för att ge henne en present, och hon blev så glaaad. Det är en härlig känsla jag älskar! därför frisöryrket passar så bra he he, se folk nöjda o glada!

jag ångrar även att jag inte gick på fotbollen igår. Jag är dock absolut knappt intresserad alltså ha ha .. men KÄNSLAN!!!!! känslan av en ny arene som invigs. den kommer man ju aldrig få uppleva igen.. bajs. Det tänkte jag inte på när päronen o min bror gick..
men jag tränade med beccis o hade skoj så AJA.
ni som var där, hoppas ni uppskattade the feeeeeling iaf!

jag har iaf jävligt ont i magen atm och känner mig down. Så jag ska gå till min säng nu igen till min boy o bara glömmaglömma..
visar bilder sen btw på min nya jacka, och jäääättefina bok jag fick av min älskling igår.
Helt seriöst så är han den mest älskvärda personen på denna jord. Och det finns verkligen ingen bättre pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0