nytt

tjosilosi
ja som ni ser är min header lite blandad atm he he, men den är under OMstrukturering ;D behöver beccas hjälp lite till bara... "så håll ut"
iaf, här tänkte jag visa mina nya clothes jag köpte i fredags med älskling på hansa.


en långklänning som är fiiiiniii
ett gulligt vitt sommarlinne bara som funkar till det mesta
en asmys tjocktröja i aprikos
ett par sköna chinosliknande bralls med brunt skärp
örhängen
och i en liten "goodibag", ett par trosor.. som jag tänker säga byebye till...............................

nu sitter jag efter lite mat i magen, och väntar på att klockan ska gå bara he he, så jag kan dra och träna med beccis sen, som jag dessutom blekte bort utväxten på idag. AVIIIIZ!!! eftersom min finns kvar, trogen som den är! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0