lördagen & fredagen

då var det lördag.
jag har redan varit och morgontränat med damen beccis, och nu har jag duschat o gjort mig iordning o ätit o hållt på. Mamma storstädar våningen längst ner pga att simon ska flytta nu om nån vecka... mixade känslor alltså!
jag kommer vara som ett ensambarn efter att han dragit?! askonstigt.
Även att man stör sig till döds på att han alltid äter och paxar mat och köper eget och tror han ska bestämma allting o går omkring i kalsonger o ber om klippningar hela tiden o alltid glömmer nycklarna så man får komma o släppa in honom osv, så kommer jag nog fan sakna det alltså. Lite liv o rörelse här i huset liksom.. stooooora huset. Som kommer bli så lonely :((

MEN, jag ska iaf få flytta ner nu så jag får min alldeles egna våning med badrum och vardagsrum o hela köret :D DET blir härligt. Ska inreda det med så mycket rosa så.. heheheeee.

men nu ska jag la sluta svammla för jag ska med mamma till bauhaus osv för shopping till simons lägenhet dåja.
Och kanske köpa denna snyggingen till lampa! till mig då ;) den stora ofc. Större desto bättre.
Och ikväll blir det att mysa i färjestaden hos emelie :)



Och här är en bild från när jag, hunden o becca var ute på en långprommis igår!

han började slicka o gräva nåt enormt där vid bänken och tillslut sket han. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0