kepa

måste skaffa mig en kepa.
kepa kepa kepa, allt jag tänkt på denna dag.
så stört najs ju:o
eller nä, inte allt jag tänkt på hihi. Även tänkt på hur mycket jag gillar att jobba på Golfrestaurangen, på hur mycket jag gillar min pojkväns familj då hans mamma o pappa är så härliga människor och att vi hade det väldigt trevligt idag & på att Ben & Jerrys tsm med mamma är jättemys. Även haft väldigt många funderingar kring HUR I HVETE RODNEY KUNDE ÅKA UT FRÅN BB? jag bryr mig egentligen inte alls, men han var ju den enda roliga och han är iaf attraktiv jämfört med de andra nötterna där inne. Alla mina vänner verkar vara kåta på han Martin men vad är grejen med hans äckliga dialekt liksom? uw. 

imorgon ska jag fixa fram rätt färg till mitt rum och tapeten så nissen kan börja med rummet mitt, och sedan träna, försöka hitta balskor och sola! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0