jobb jobb och åter jobb

svar ; jeansvästen är en gammal levi's jacka jag klippt av ärmarna på : )

söndagen och måndagen har bestått av jobb. Det flyter på riktigt bra och jag kan det mesta, tycker jag allt. Adam föredrar köket, disken, fönstertvättning osv för han tycker inte om att träffa folk he he och jag kassan eftersom jag love att träffa people :o :D

vi slutade halv tre idag och då drog vi dirr hem och smörjde in oss med olja och schteeekte sönder!! adam är niggah nu .. :/ men jag ska inte klaga. Jag är typ.. mulatt. HE HE.

sedan drog vi på oss löpardojorna och sprang hela 57 min.  längst med golfbanan och definitivt mitt i skogen haha. Vi hoppade över elstängsel och allt haha, fan va najs det var.
Nu har vi ätit knäckebröd och druckit oboy och ska nu se en movie. (eller ah.. jag kommer somna så stört hårt och adam kommer få kolla ensam fast han vet inte om det ännu.)
imorgon är det jobbdags igen och sen hemfäääärd : )
puss på er



förresten åker vi snart till sthlm jag & adam och hela min familj + äldsta storebror och hans tjej och min syrras boy. Ska bli myyyyyyyyyyyyyyyyyys.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har inte adam en navel? :((

2011-05-04 @ 21:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0