hej vilt velande

hejsan hoppsan min sooon...
jag har varit riktigt flitig denna lördag alltså!
gjort klart alla småföretagande uppgifter som jag nu ska visa monkan så hon have no more to complain about. Och skrivit en engelska recension angående WINNIE THE POOOH och en läxa angående en text vi läst.
SÅ BRA och HÄRLIGT att ha det gjort!
så nu ska jag bara relax ;)
ätit chokladboll, mazarin och en dammsugare idag med.. not awsome. Men ändå acceptabelt? med tanke på att det är suveränt gott när det smällter i munnen och man är ju inte mer än människa, aight? jag tycker så iaf :D

planerna för kvällen har ändrats drastist hit o dit hehe
först skulle jag elin alsen o tilda chilla, that didn't happen, för de var sugna på utgång. Men Elin skulle sen ist dra o träna. jag ba jahapp..
då skulle jag med o träna med becca elin o anna, but that didn't happen, för jag har överansträngt mitt knä och det gör ont, buh.
då skulle jag ist vänta tills dem tränat klart, och sen chilla hos becca med henne o alsen. that didn't happen?! för då skulle alsen skjussa hem elin efteråt till tilda som satt o väntade på henne.
då skulle jag själv dra till becca efter för att bleka bort hennes fruuuuuuuktansvärda utväxt (hehe blinkis beccis ;) but that didn't happen!!! för dem kommer inte va klara förnst typ 22.00 och sen basta o skit. då kommer ju min kväll va astråkig haha! sofie-the-waiter typ. Bara väntat en hel kväll.
såååååååå nuuuu sluuuutligen bestämdes det att min pojke ska komma hit och vi ska make some loving<3
och så får beccas utväxt hänga sig kvar på hennes hjässa tills imorgon då jag fixar den då ist... det var alltså ett hej vilt velande denna kväll!
jag som hatar velande o vill ha det mesta planerat, är nu helt totally slutkörd.
i'm done.








now i'm back.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej på daj du!

En "liten" fråga angående hår...

För några år sedan hade jag ganska tjockt hår (föör tjockt enligt mig). Helt plötsligt började jag tappa massa hår när jag duschat, borstade det osv. Inga stora bollar men om man drog handen genom håret så lossnade flera flera hårstrån liksom. Min frisör frågade om jag bantade eller åt dåligt, men det gjorde jag icke! Detta fortsatte i typ ett år och min frisör sa tillslut att jag var tvungen att göra något åt det. Åt "hårkontroll" vilket bara gjorde att håret växte. I typ rtt år har jag använt värmeskydd, schampoo och balsam från Loreal (absolute repair tror jag det hete? Vinrött..). Jag slutade tappa hår men mitt hår är extremt tunnt.. :(

MEN.. (nu till min fråga, finally)

Jag har börjat tappa hår igeeen. Vet du vad jag mer kan göra? Kan man få tillbaka sin vanliga tjocklek? Tips? Kan jättemycket träning leda till att man tappar hår?

2011-04-03 @ 02:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0