haha


haha, fan vad vi var fula, men fan var kul vi hade! tur att ingen såg oss ;);););););) eller..

idag var jag fullbokad igen, kulkul! efter det klippte jag shan och sen tränade med becci. good day men en lång sådan. hemma.. 21.00? färdig äten och duschad vid 22.00 typ. och nu 23 min. senare sitter jag här. Ledsen. pga adams jävla påhitt om ett lamt töntigt fucking telefonjobb!!!! vem vill ha ett sådant en hel sommar liksom. nobody.
imorgon är det tung skola igen och grejer till klockan 18.00. så en lång dag igen. Men i'm used to it!
godnatt på er nu, have a good night

Kommentarer
Postat av: Becca

hej beccas spaghettiarm hahahah

2011-04-06 @ 16:53:29
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0