goooood day!

en fiiiin dag har passerat!
jag har varit duktig och storstädat rummet och slängt en massa skit rent ut sagt! och källsorterat med mamma o slängt allt på rätt ställe på stationen hihihihiihi jag tycker sånt är asviktigt och känns skitbra för samvetet haha!

sen kom martin hit och blev finklippt, även lille kevin o pappa o mamma. he he , så en hel radda människor är nu glaaoooda! och fina.

sen ringde becca o sa att hon var opepp på spinningen pga det underbara vädret.. och jag höll sååååå med. Men ändå blev det, det sen. BRA :)

nu sitter jag med besvikelse och äter mina massvis med knäckebröd och filmjölk med honiiiiing, eftersom jävla italia inte hade isbergssallad hemma!???! när man äntligen skulle få sig en ceasarsallad eller kycklingsallad eller nåt.. AJAAAAAA, jersey shore visas på tv nu iaf o i like it!!


asså handen :D?!! så stört ful och kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0