dagen

heeeey bloggen
fullbokad dag på salongen idag, riktigt trevligt!
michelle sjöholm på besök, damklipp, lunch med becci, kollade in malkars i stan och sen tillbaka till salongen för en till herrklipp som tog lite tid då det var en rätt speciall klipp. KUL VARE! :) faktiskt. gillar killfrisyrer och deras utmaningar.

imorgon är jag nog inte fullbokad men har en herre, dam, herre och förhoppningsvis adam!
(men är ni sugna kan ni ju höre av eeeer!)

nog om frisörsnack nu, kanske inte intresserar de flesta. Men jag har inge mer o berätta om denna dagen typ faktiskt he he.. jo, jag köpte malkars kort idag på en månad för att hinna känna av om de är ett gym för mig.
NAJS.
men nu ska jag krypa till kojs med min lille louli (eller lille o lille, fett stor har han ju blitt den björnen!!) grr.
jag har även sökt massa jobb idag, igen. Gotta have one gotta have one gotta have one! har typ extrem ångest angående detta bekymmer!!



Kommentarer
Postat av: kajsa

hej! Har fått för mig att du är grym på att klippa ;) klippte mig på kagg hos en i tvåan förra torsdagen och känner att håret känns väldigt hackigt klippt. jag undrar vad det kostar att klippa sig hos dig och vilka dagar man kan göra det? :)

2011-04-05 @ 08:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0