byebye BB & nytt i garderoben

åh jissenamn vad sorglig denna kväll är. Min storebror kom just hem i 5 min. och hämtade hans sista prylar och sa i dörrkarmen innan han stängde, "hur känns det?"
JO DET SKA JAG SÄGA ER. DET KÄNNS SKIT ATM.
Har fan inte tänkt på det riktigt riktigt ordentligt innan och verkligen förstått, men nu så.. och så när han kramade om mig och sa "älskar dig, Sofie" och stängde dörren och plingade på ringklockan tre gånger som han gjort enda sen Alltid. Det har verkligen always varit jäkligt irriterande men nu ville jag att han skulle plinga sönder.. asså damn. Jag är fan ledsen. 
Ensamt barn här hemma numera. Inget för mig.. 

så idag har jag tröstshoppat med adam. 

 







imorgon hoppas jag på fortsatt sol MEN att den JÄVLA vindsatan kan sluta blåsa varenda jävla dag för jag blir snart galen. Den förstör ju så satans mycket. Den gör det alltid kallt hur mycke sol det än är och den är bara UUUUUUSCHHHHCHCHCH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0