ÅÅÅÅH, SÅ LADDAD!!

KÄR i mitt framtida rum alltså!!!!
ska ha vitt, rosa & silver accesoarer. kommer bli så jävla bra!
köpt rosa överkast,
vit päls som ska ligga vid fotänden på sängen,
silvirga ljusstakar,
orkidéer i vita krukor,
hittat aaaasstor garderob med världens goaste inredning och spegel på dörren,
en tvbänk som ska avskärma sängen så det blir som ett "eget place" typ och på den ska tvn stå med massa fina fotoramar och blommor osv, vad mer.................
jo jag har kommit på hur jag ska inreda med sminkbordet mitt och vilka gardiner jag ska ha också! :D 
de är vita och genomskinliga, jätte romantiska vackra, gaah. Och så kommer det upp nya tapeter v.17 (efter påsken.. fuck.) som en fondvägg och den ska vara ROSA. Och de övriga väggarna vita. Fondväggen ska antingen vara rosa&vit randig, ljusrosa eller vit & rosa blommig typ.. har sett en sådan nämligen, asfin. Lite skimmer i den med.

ÄE herregud vad taggad jag är!
imorse var jag ledsen pga att bror min ska flytta men nu är jag redo att KASTA ut honom HEHE.

och justja, en asnajs morgonrock också! :)



oj, köttiga ben. två små stubbar.


Kommentarer
Postat av: hanna

Åh du får visa bilder på hur det blir sen :)

2011-04-17 @ 16:14:20
URL: http://hannahemmingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0