permanent avklarad!

goddagens!
mitt hår är ruuuuskigt!
har haft i dust it och tuperat och ah.. levt / vistats i verkligheten, och nu är det uuuw
men de skiter jag i ;D jag får ha en äckeldag i skolan imån och sedan få det nytvättat o vackÖrt till palace sen :D
åh laddad laddad laddad!

övningskörningen idag gick KANON!
fan va grym jag var. övade parkering med hjälp av backning på kaggs parkering, nära o bra hehe
klarade det galant så nästa gång är det fickparkering som gäller.. någon jag fasar.. hört att de är svårt ju ;)

iaf.......... vad mer kan jag säga?
JO!! att jag utförde min första permanent idag på kundpasset, söt finsk/svensk tant blev lockig och nyklippt och fin!
nöjda båda två :) hon ville tillomed boka in på mig igen, tihi!
(nej jag skryter inte, det kallas nöjd och stolt!)

nu är jag klar med all info för idag :)
puss

ful tråkig bild från sommarlovet, men i brist på bilder på mammas dator fick det bli denna för att "piffa till" inlägget lite, jippie va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0