miss summer

fifan vad jag redan saknar sommarn :/
utan tvekan, världens bästa årstid alltså.
den som säger annat, är bara idioto..


åt lite ben

posa lite vid slottet

inte använda något smink på huden och ändå se ok ut.. de kan man inte säga stämmer om vinterhalvåret direkt :)

ha kul utomhus, barbent, utan att frysa ihjäl

sitta på rumpan utan att få urinvägsinfektion :)

hm.. ja posa inne på altanen kan jag iåförsig göra vilken årstid som helst.. men inte i shorts!

ha härliga grillmys-dagar!

baoda!!!!! på möllstorp med alla härliga tjejer, t.ex. amandiiiiiiiiiiiiiii

eller becci! lovi

FESTA! och lättare komma på vilka jävla outfits man ska ha på sig!:o
det är ett vintermysterium seriöst:o
men nu orkar jag inte lägga ut mer tihi..
men som avslutning, JAG SAKNAR SOMMAREN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0