kpt-ledig måndag

tjosan
har inte orkar blogga nu på ett tag, kan jag erkänna.
inte känt suget satt säga;D
iaf, i lördags var jag död. d.ö.d. dö.d d.öd. ah, död.
var så jäääävla bakis. var nog faktiskt fortfarnade full för hela min värld snurrade och bankade och jag mådde illa och spydde en liten snabbis och ah .. terriable.
adam kom hit sen nån gång och vihade en reeeedig chilldag.
kollade hyrda filmer och åt glass, chips, glass igen, dammsugare och marra smarrismaskens-saker.
men de hjälpte väl kanske inte mot illamåendet heh.

nu, måndag, har jag varit på körskolan.
gick kanon! han kände sig säker med att åka med mig sa han, lilla meti ;)
tack mannen.
nu ska jag iaf snart bli hämtad av adam o hans mammi o pappi.
vi ska ut o äta ikväll! 1st time tsm in kalmar med hans familj! mys
men ska innan dess klippa maria :)
aja.. vad mer VILL ni alla så gärna veta måntro.. att det är "Joey" på tv maybe :D
puss hej


dessa roliga bilderna är dock inte från idag. fastnade inte så kanoners på bild idag nämligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0