kavaj + apu

köpte ny kavaj förresten, 
tredje bilden ser jag ut att vilja kötta sönder på.
aja, vad tycks ?...
inte finaste totala outfiten men :D eller håret mitt..



nu ska vi krypa ner i sängen för imån är det praktik igen
klipppte in en tjejs löshår idag, så det passade med hennes vanliga hår. blev najs!
sen slingade jag min polare michelle.
när hon satt i schamponeringsstolen med schampo i håret ringde precis brandlarmet så vi fick springa ut , utanför baronen. och där stod michelle med handduk i håret, hahahha var så kul!
en annan tant hade färg i håret, mohaha.

imån blire iaf att göra bottenfärg på en kund som bokat in sig på mig, och toning.
och klippa pappa!
puss nu : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0