hej little öra

absolut inte bloggsugen ikväll men, min dag har iaf varit bra.
jag var tvungen efter en sen kväll igår hos adam, att faktiskt ta sovmorgon imorse till 12.00.....
klarade efter det matteprovet med ett stabilit G ;) haha fan va skönt
sen ta nötter och godis med älskling i det faktiskt behagliga vädret.
mysa, träning, mysa nu igen med banan o te me honung.
men nu........................... peppar jag "kungarna av tylösand"
fan kul! hihi min typ av omoget program

angående lördags fest i nybro, vet jag inte om jag är så sugen.
jag kör heldre på palace asså! nu när det kommit igång och det är mycke närmare ode.
pallar inte antingen sitta på en buss i en timme hem klockan typ ett på natten, eller sova över där helt random.
näe.. blir nog palace :)

aja, en bild för att piffa till inlägget.


hej little öra

Kommentarer
Postat av: Ronja

Blir det palace imon då? :D KUL för då ses vi, tihi!

2010-09-16 @ 09:33:07
URL: http://rronjaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0