dagens

Dagens:
Humör: mycket glad! som vanligt nu för tiden :) gud så skönt att vara gamla glada jag igen! 
Planer: skola-skolfoto-träna-äta-mysa
Lyssna på: musiken på ipoden
Artist: ah.. massor dårå ;)
Tv program: idol atm
Bästa: mammas goda bullar och äppelkaka som ligger i magen min
Blogg: http://blogg.veckorevyn.com/johannavalentina
Väder: kanon sol :D
Gjort:
vanlig skoldag men även med ett skolfoto taget. Sedan tränade jag, gick bra. Men känner verkligen att lite ryggmassage hade varit ultimalt just nu.. :/ nu äter jag bullar och äppelkaka, tack mammi!
Beroende: honung
Känsla: mätt och smärta i ryggen 
Sämsta: RYGGEN!
Klädsel: mjukisbyxor och tjocktröja 
Mat: banan, lunchen i skolan, mellanmålsmidddagen och nu bullarna och äppelkakisen.
Frisyr: utsläppt och sjukt mycke tupering, jobbigt med utsläppt gah!
Citat: nä vene .. live life!
Saknad: sommmarens värme
Vän: adam, som både är min allra bästa vän & pojkvän
Plats: soffan
Pryl: datorn
Minne: jadu, dont kommer på ett right now.
Längtan: fredag palace :D och studenten!
Köp: inte handlat idag :S


och nu kom jag på att jag aldrig använt denna. prislappen hänger kvar. wtf..


Kommentarer
Postat av: Ronja

haha ja :D jaaaa kanske, hoppas det blir palace iaf! tjoho, AP snygg tröja på bilden!

2010-09-09 @ 10:48:52
URL: http://rronjaeriksson.blogg.se/
Postat av: johanna

ÅH så fick man en länkning också :Dtacktack! (skitsnygg tröja)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0