bye bye utväxt

puh, spinningpasset idag var svinigt jobbigt.
låren bara krampade..
men så värt! såhär i efterhand de vill säga hihi.
sen köttade jag mage på corebollen. förstår typ aldrig den där jäkla bollen.
tycker inte det känns, och känns det, så är de på typ helt fel ställen.
aja! jag kämpar på.. ska lära mig bollen tillslut!
dont mess with me bollfan..

imån, palace? asså vill.. men vill inte.. är sugen.. men tar emot.. åh :)

becca o jag på naturkunskapB rasten, haha
herregud, finaste pose jag fått till!


har även fått bort min utväxt idag, samt lagt på en toning som gav mig ett kallare intryck!
najs :) känns bra. var trött på att känna mig beige typ.

får resultat-bild nån annan gång :) puss nu
måste plugga in engelskaglosorna! wah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0