aha.. nudå?

påväg hem från skolan var jag supertrött, så därför tänkte jag att de kunde va skönt med en hel dag hemma bara när man slutat skolan.
men nu när jag ätit maot och kollat igenom alla bloggar och sett lite tv, kollat på mammas nya jacka o skor hon köpt osv. så finns de ju faktiskt inte mycke mer o göra, o klockan är 18.22.. 
aha.kul.
så jag laddar nog ipoden och går ut för en prommeeee!
sen tvätta-håret-dags och nana hos min snygga pojkvän.

at english today:D wich will suck tomorrow because becca wont be there.. i'll have to sit alone.. :(!
(lonely... im mr lonely.. haha peek till addeman)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ofta tvättar du håret?

2010-10-01 @ 14:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0