7/9

äntligen lite bilder från nutiden! hehe

idag klippte jag mamma till en modern het donna, och gav henne även lite blonda slingor.
fram i luggen (pga mer gråa hårstrån där) så valde vi en blond färg ist för blekning!
finis!!!!


hon kan ha det lite sött bakom örat sådära, genomtänkt o bra! ;)

åh min vackra mamma alltså, lång o smal o blåögd, blond o solbränd, glad o sprallig. Allt i Ett <3 

efter salongen från 09.00 till 18.00 blev det övningskörning med pappi lasse!
övade parkering med hjälp av backning idag, blandannat.
hard shit..

när vi sedan skippade det och körde på motorvägen, var jag iaf glad igen.
innan dess hade jag lackat på pappa och sagt "asså jo pappa, du är fan en tönt"
ångrar mig nu haha. han är världens snällaste faktiskt.

och nu när adam kom fick jag en fribiljett för mig o en vän till palace på fredag, kanon!
SES DÄR:D

nattinuffsan, nu ska adam visa mig några massagemoves han tydligen lärt sig.
soft ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0