toningstips!

slängt i en toning i håret ikväll. vet inte riktigt om jag tycker de syns så mycke men, lite kallare blev jag nog iaf!
och ännu mer om jag använder de nu på fredag igen kanske hehe
kall o fin inför palace!
det är förresten ett bra tips till er där ute. Toning!
lätt och enkelt sätt att andra sin ton på håret, t.ex. som i mitt fall, få en kallare blond ton, utan att skada håret!
det är nämligen skonsamt och går snabbt. 5-15min! jippie ju :) 129:- på Backstage för en skumtoning, räcker till ca 6 gånger. Vill man ist ha en mer hållbar toning, kan man göra det hos exempelvis mig på måndagar och tisdagar för 290 kr och vtiden är då 20 min : )

aja! :D nu ska jag och baby se "killers" och äta niggerballllls (okej f'låt.. chokladbollar. men inte lika kuligt o säga..)
och justja! imorgon vill och måste jag lyckas få med min adam på innebandy tsm med mig och pappa och alla de andra medelålders människor hehe men han skyller på att "jag har ingen klubba ju....vissel*vissel* men de ska minsann lösa sig. jag bad mamma gå ut o hämta en pinne innan.
tjadå!

Kommentarer
Postat av: Julia

Blodin eller brunett,kommentera på bloggen vva du tycker!;)

2010-10-28 @ 16:53:54
URL: http://juliakristiansenkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0