nattsnack

nu drog becca för ett tag sen, bara chillat o prövat att locka hennes hår med vågtången, blev skitsnyggt :D
även taggat till både palacefredag och halloweenfest lördag!
låten "dansa är kul med jag föredrar å supa" blev en favorit (läs; beccas favorit)
iaf, jag prövar nu min nya "måla-vitt-med-penna-manikyr-istället-för-med-nagellack"
och det funkar faktiskt jättebra! nu när jag hajat hur man får igång pennan, penna in action!
går ca.123456 sekunder och minuter snabbare och torkar snabbt och är lättare osv.

sitter även o lyssnar "everytime" med britney spears.. hm. ja vad hände där ja
och äter valnötter och honing. gottit
ajaaaaa.... imån väntar helvetes-förmiddagen i skolan.
3 lektioner i rad, sittandes på rumpan, i samma klassrum, med vår lots.. fuck our life! :)


like being osminkad och klädd i adams tröja
eller ah, adams föredetta tröja.. mamma tvättade den och den krympte, så nu är den min, mohaha!
(hahah nä seriöst älskling, it aint my fault that it needed to be washed (L)(L) jag hade ju trotsallt spillt marmelad på den sen innan)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, det hade varit kalasbra ju :))) Kom på någon bra idé då sooooofie! haha :D

2010-10-27 @ 08:28:18
URL: http://annnagrohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0