natti

helvete. skrev ett inlägg som fuckade.
får skriva om dårå.. men kortar ner det och tar nog bort alla mina roliga skämt jag skrev i de förra.. hehe ;)

idag = övningskört ca 5mil, motorväg och storlandsväg. gick BRA!
ätit familydinner, mys! eftersom de aldrig annars blir av då alla kommer hem olika tider o äter då olika tider osv. dummit.
sen myst med beccis och amandis framför harrypotter, myyyyzzzzii.
hann även cykla förbi okke och säga godnatt till min älskade pojkvän som jag definitivt kan säga att jag saknar just nu.
blir så glad när man får söta sms som
"want you all the time <3 bäst är duuu"
och
"ja men nu är det såhär att jag älskar dig och det är du som äger, alltså som köpt mitt hjärta på blocket!! puss"
hahah nä okej, det var enbart knas.

old times..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0