jaha.. nu kom en liten lista igen ;)

Lovar du att vara ärlig? sure
Du heter: sofie
Smeknamn: är väl inte någon säger så jätteofta men, soffe (av felle) eller soffan, eller fie (av pappa)
Låt som när du är ledsen sörjer till: ehm.. try sleeping with a broken heart elller vafan den heter :D
Beroende av: adam och hålla igång!
Vad tror folk om dig: jag tror folk tycker jag är schöön ;) nä men hoppas på rolig o snäller!
Stämmer det: jo
Vad får du oftast komplimanger för: mina ögon och mitt hår
Brukar du skratta för dig själv: ja haha.. endel
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "jaså? men hon måste ju verkligen inteee! kan käka mackor o fil osv annars!!" haha adam angående att mamma inte behövde laga mat till honom om hon inte ville, men hon ville ;)
Var bor du: kalmar, lindö
Trivs du där: bäst!
Äger du några converse: ja, ett par vita o ett par svarta
Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: ja jo, sometimes
Är du allergisk mot något: nej, peppar peppar ta i trä!
Hur svarar du i mobilen: beror ju på men kanske "heeej"
Antal timmar sömn inatt: 8
Brukar du komma i tid: ofc, blir arg när folk kommer försent
När mår du bra: när jag fått mina sysslor gjorda och när jag är med folk jag tycker om.
När blev du fotad senast: i lördags av adams morfar
Hur känner du dig nu: förväntansfull (av topmodel som börjar snart hehe)
Vanligaste färg på dina kläder: jeans.. och sen vettefan. gillar skjortor och vitt linne under. och skjortorna kan ju ha vilken färg som helst.
Vad tycker du om fötter: inget emot! haha
Vad saknar du: hm.. inget just nu tror jag : ) skönt.
Hade du en bra kväll igår: yes, tränade med älskling och mös sedan framför en film med ostbollar med hanna och amanda
Favorit dryck på morgonen: jadu.. jag gillar typ itne att dricka när man är tvingad. men annars är jag en vattenknarkare eller havremjölk eller chokladmjölk hehe
Rakar du benen: ja fast chillar lite på den fronten på vinterhalvåret ;) (a)
När brukar du oftast gå och lägga dig: 11 ungefär, ibland senare..
Är du blyg: njae inte speciellt faktiskt, rätt social
Sysslar du med någon idrott: börjat med innebandy nu faktiskt :D och sen gym dårå.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ofc :) så var det med adam faktiskt. såg han i dykarstugan på en fest, och kunde sen dess inte glömma honom.
Har du spytt offentligt: ja fast bakom ett hus som tur var.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: sexa och kissa
Är du nöjd med ditt liv: oftast :) mer nu än innan.
Är du bortskämd: ja de är jag nog, men har inget emot de
Vad gör du i morgon: halkan! praktik, träning, plugga naturkunskap B och A och sen pusta ut.
Vad längtar du till: allt som har med ledighet o göra.
Har du bra vänner och äkta vänskap: ofc!
Vad använder du för schampo: lanzaa atm
Hur gammal är du: 18
Tycker du om någon just nu: haha tycker man om någon tycker man väl alltid om den, eller?
Gröna eller röda äpplen: gröna for the win!!!
Gillar du golf: nej asså(a) fast för adams pappas skull kan jag säga ett liiitet ja..
Vilken tid gick du upp idag: 8
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: ja mysiga rosa med en ko på :) vadå omogen..
Är det okej att gråta: absolut. något jag gör rätt ofta faktiskt.
När grät du senast: hm.. var gråtfärdig i lördags men höll det inne.. men förra veckan nån gång tror jag.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa, köpa kläder, köpa pappa en motorcykel, köpa adam alla jordens mössor, köpa lina en japan, köpa simon ett knogjärn (näääää herregud skojar), köpa mamma en muffinsaffär som hon kan döpa till "gunillas mufferia" som hon kom med som idé för ett tag sen... var det roligaste jag hört! köra victor en ny fräsch läpp så han slapp sin äckliga snusläpp och sist men inte minst, köpa sigge en jääätteeemyyysiiig hundkoja
Bär du glasögon eller linser: ne : )
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: ne : )
Har du piercing: ja : ) navel
Vill du gifta dig: ja fifan : )
Vill du ha barn: ja fifan : )
Solar du ofta: sommaren ofc, annars näe
Är du bra på att laga mat: HAHA ...ne : /
Är du flygrädd: ne : )
Hur vig är du: HAHA.. ne : /
Är du musikalisk: jadå! kan sjunga faktiskt
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: ben&jerrys! absolut
Tror du på ett liv efter döden? mjo.. eller näe jag tror faktiskt int de.
Tycker du om sushi? ja det är mums!
Har du tandläkarskräck? nej, det känns onödigt.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: hm.. adam skulle säga morgonmänniska men jag tyckerf faktiskt jag är lika mycket av båda hihi
Vilken ögonfärg har du: blååå
Har du någon gång gråtit dig till sömns: jao, tyvärr va!
Biter du på naglarna: åh ja fan tyvärr!!! men har nu tippar så jag kommer inte åt naglarna mina hehe
Röker du: ne, fest ibland kanske
Hur ofta tränar/motionerar du: hm.. typ varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0