innebandy & knäcke

puh, tröttsam dag!
började med engelska, TOTAAALT OOONÖÖÖDIIIIIGT för vi såg en fucking film "pride and pred...gh.jh." från 1786 typ med världens äldsta engelska så man ba kkkkkkkkkkkkkkkk... somnade iaf.
sen idrott, fystest! det var najs iaf :) men en vare dags för kundpass igen.. börjar lessna.
alltid samma visa, klipp o sling.
eller perm.. justja, inte glömma. permanent-tanterna har hittat mig.

nu kom jag just hem från innebandyn med lellu! (pappa alltså, kallat han lellu sen.. låångt tid tillbaka)
var askul! fick dock en grym tackling så jag flög och landade i målet.. satt med rumpan o hängde i nätet ett tag haha.

nu tryckte jag i mig 4 knäckebröd och drack chokladmjölk. fiiina fiiina liiv.


här låg förresten pappa häromdagen och fick massage av mamma. såg lagom sött ut när jag kom in o vardagsrummet och så låg PAPPA i MAMMAS knä liksom hihi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0