helgen, lovi

igår var helt okej, har haft roligare heh. var inte riktigt min umgängeskrets så det var lite lamt, men trevligt o träffa alla gamla lindsdalare som man trotsallt sett under alla sina lindsdal-år iaf!
och att förfesta med beccis och nina var najs! nina är min gamla barndomsvän nämligen, lekte hela tiden som små och för något år sen var jag och nina nära att dränka hennes hund Pajas i poolen. men vi hann få upp honom i tid, och fick blåsa honom torr med hårfönen.. haha minnen.

idag vet jag inte vad som händer, hade i vanliga fall varit med babybebis adam men han är i malmö fortfarande, men ska nog hem idag, eller hoppa av i vissefjärda eller vad han saa, aja whatever.
så jag ska väl fortsätta att löka och sen träna ikväll, efter dessa onyttiga festkvällar!

fredags blev det förfest hos becca, följt med palace



dansade lite "hildadans" ;D. här är vi marinettdockor!
and damn good ones

happylappy

lördags bjöd på förfest hos mig med nina och beccis, följt av halloweenfest

becca the spy and sophie the rocker


gulligumsan <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var är din ursnygga skinnkjol ifrån?:)

2010-10-31 @ 21:54:15
Postat av: Anonym

??hallå

2010-11-01 @ 17:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0