fredag och lördag och nu.. söndag

fredag var ruuulig
drog till färjestan o glodde idol med becca tilda o lorentzon
köpte naturgodis och åt chips o drack läsk o hela tjoderellan
sen hoppade jag o becca av vid adam och störde han och hans killar på deras förfest innan palace......
as kul haha :D
vägen hem till becca var också väldigt rolig, jag skrämde exempelvis becca med att springa mot henne och med en KONSTIG reflex springer becca in mot den mörka delen av ett ställe där massa buskar finns, istället för att hålla sig på den upplysta vägen hahah. söt.
väl hemma sen så somnade vi iaf bums!


dagen därpå blekte vi beccas lille utväxt så hon blev en helblond donna igen.
fan va kul jag tycker det är att lägga i någons utväxt har jag kommit på..
det går så fort o smidigt och det blir så fint, jämt, så ah, bottenfärg är nog min grej haha!

nu måste jag cykla iväg till adam.. klockan är 20.38. kommer väl vara framme runt 21.00 då jag inte är riiiiiiktigt klar ännu med att packa min väska.. oj så värt allt känns då jag kommer vilja sova de första jag gör när jag kommer till honom.
men vad gör man inte för sin ä.l.s.k.l.i.n.g. som har varit s.k.i.t. j.o.b.b.i.g. hela dagen <3 ;)

Kommentarer
Postat av: Becca

hade det varit på riktigt hade jag väl legat död på lekplatsen vid det här laget



hehehhe neeeeee, braiga dagar fini!

2010-10-25 @ 22:04:32
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0