fredag, lördag

18årsmiddagen i nybro igår för amanda hagel i klassen, var kul!
skitgod mat också, så där hade hon lyckats bra! (eller din mamma eller vad du sa hehe ;)
sedan blev de palace.
jipppiiiiiie becccagumman kom in :D sjukt kul!
kvällen var najs! var inte så där faaaasligt full heller, så jag minns de mesta, heheee
t.ex. vad killen mittemot min praktikplats på intersport heter haha.
han trodde jag jobbade på Backstage, vilket var liiite kuuul ju, men så är icke fallet.

sen sov jag hos älskling och jag minns att jag sa till alex och nån mer när de undrade vad jag och adam skulle hem o göra
"vi ska hem o knu***" wtf liksom.. så säger man inte. så de tar jag tillbaka :) hehe.

idaaaaag har jag bara myst med loulilove. sen övningskört. sen LÖPT NONSTOP I 50MIN. såhär DAGEN EFTER! och jag bokstavligen STUDSADE fram som en gaselll och var hur pepp som helst, så de var sjukt kul o najs!
brukar nämligen vanligtvis avsky att löpa. so boring. men idag, kuul :D

nu har jag just käkat dos bananas och knäckebröd med skinka och västkustsalllad, samt druckit en kopp te med honing, det är kärlek det!
några bilder från denna fredag och lördag har jag tyvärr inte, ännu iaf.
så jag tog och letade upp nån random bara.
och som svar på frågan "hur ofta tvättar du håret?"
så kan jag inte ge ett exakt svar, utan det blir när jag pallar hehe. får som tur är inte fett hår så lätt, eller synligt, så jag kan iaf gå tre dagar utan problem!


valborg hos amanda. i början, med en liten rolig miiiin 

senare.. high on life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0