denna kvällen har minst sagt varit underhållande

"snälla mamma, kan inte du massera mina fossingar?(a)"
senare
"kan du inte knåda dem lite med tummarna typ?.."
hon försöker. fail.
"men nu klappar du typ dem igen.. knåda mamma!"
hon lyckas, 20 sek. sen fail.
"men herregud, inte ens skönt asså! sluta klappa dem och sätt på min strumpa igen!!"
hon sätter på strumpan. helt totalt fail.
"men vad fan har du gjort?"
mamma suckar... "jag kan förfan ingenting"

senare ser vi en reklam där de säger
"bulleri bulleri i bock, hur många horn står opp?"
mamma härmar.
"bulleri bullleri bock, hur många hoååårn står ååpp" (på sin sköna norrländska dessutom haha)

så kommer pappa in med gamla hemska thailandbilder från 2005.
jag skymtade en bild på mig.. herregud oh jesus christ herrekristus på denna jord..heliga birgitta.
mullig, korthårig, oplattat hår, osminkad, kisar, ler mer stängd belåten?! mun, naturliga hårfärgen, en fejk puma tshirt som inte syns på denna bilden..

TACK FÖR PÅMINNELSEN PAPPA!

Kommentarer
Postat av: Syster Lina

Naturligt söt!!

2010-10-20 @ 12:55:50
Postat av: sofie

tvek llina, tvek!!!

2010-10-20 @ 20:47:28
URL: http://sofiefagerstrom.blogg.se/
Postat av: felicia

hihi hela inlägget var ett fett flin gullerumpa!

2010-10-28 @ 19:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0