dagen!

klippkund, dam, inte klippt sig på två år. det hade resulterat i ter gigantiska motherfucking piss-stora tovor i bakhuvudet som jag bokstavligen fick slita bort. kändes hemskt mot håret.. mådde typ dåligt av att se det bli så slitet haha.
men det fixade jag till.
sen färgades min syrras polare till brunett, från blondibarbie! snyggt. avis. lite.
och slutligen färga dams ögonbryn, samt plocka dem. inte roligaste höjdpunkten när hon bad mig plocka de små håren på hakan också..

nu har jag äntligen satt mig ner helt färdigduschad, färdigäten och färdigavklädd hehe och ska ÄNTLIGEN mysa med min ÄLSKLING som jag inte sovit över med nu sen.. hm. let me see.
3 nätter hehe. det är faktiskt stort.

natti!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0