älskling!

ska nu berätta något gulligt
igår när jag hade praktik och gjorde min mamma blondare, så kom adam in och sa inte speciellt mycket utan frågade mest vad vi gjorde och typ.. glodde hihi och sen gick han efter en hejdå-puss
3 min. efter det så kollade jag bakom mig och på en väntestol, där min halsduk låg, låg nu även ett litet gulligt paket.
jag ba "mamma, har du lagt de här?" icke sa nicke. jag vände mig då mot en tant som var där och ba "ursäkta, är detta ditt paket?" icke sa nicke.
då slog de mig :D adam (L) och såg även då ett sms jag fått "kolla bakom dig mihi"
jag blev helt wiiie och öppnade det framför mamma och det var en liten röd kopp som det stod
"jag älskar dig" på och innuti stod det en jättegullig text.
mamma blev tårögd men jag kunde ju inte lipa på salongen så jag sucked it in satt säga(a)
på gymet sen när jag träffade adam så sa han "jag tänkte köpa en navelpiercing först men de fanns bara rosa barnsliga.."
varför köpte du något överhuvudtaget, vi har ju inget o fira just nu o jag fyller knappast år eller nåt, och han sa "impuls!"
ååååååååååååååååh :) världens bästa och finaste pojkvän!


alla stunder är lika fina med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0