åh -_-

jag ringde körskolan och sa "nej ni behöver inte hämta mig vid frisör längre, jag kan komma till er : ) " för det var 1 timme o en kvart tills de skulle komma, jag fickgå tidigare från naturk.B lektionen.
började sedan cykla hemåt i regnet...
helt plötsligt, HOPPAR FITTKEDJAN! 2a gången denna veckan!!!!
så jag får gåååå i regnet.. med cykeln..hem.
väl hemma ringer jag körskolan igen
"hej..de va jag som ringde precis. Jo, ni måste visst hämta mig nu igen, min kedja hoppade.."

bu :/

provet idag gick iaf rätt kasst.
en fråga löd "om man blandar fruktkräm och potatismjöl, varför tjocknar krämen?"
man ba ööh? finns det egentligen något sätt man kan förklara det på? mer än på det logiska sättet.
en annan var "hur tar växtens cellrot in vatten?" man ba öööh? genom rötterna?!
äe fy :)


men ler åt livet iaf. de kunde ju vart värre. jag kunde ju satt fast i en gruva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0